Kamis, 05 Februari 2015

About My Feeling ...

Apa yang harus aku lakukan???
Segala upaya telah ku lakukan...
Apa yang harus aku tunjukkan???
Inilah aku yang memilih kau untukku...
It’s okay even if I can’t love you
It’s okay even if I can’t reach you
Lonely love Yes I love you,
even from far away I can see you...
You’re the one my love,,,
You’re my delight of all
You are my love forever
You’re my destiny,,,
You’re my everything
The thing that hasn’t changed is my love for you...
Wish it was you...
Aku harap kamu akan memikirkan hal yang sama dengan diriku....
Hundreds of words, thousands of images
I see them and it’s the same, I hear them and it’s the same
It’s a strange feeling, it’s hard and it’s easy
Out of the many loves, it’s the same love
The sparkling drops of water passing by like it’ll wet me but not
That’s how each small and similar encounter felt
At first, I let down my guard and at some point, I thought
You’re like the raindrops that already wet my shoulders
This is love....?!
Apakah aku mencintaimu???
Apakah aku merindukanmu???
Apakah aku menunggu dirimu???
Apakah semua ini nyata???
Apakah aku hanya bermimpi saja? Tetapi jika aku sedang bermimpi mengapa ini begitu sangat NYATA ... bahkan saat ini aku tak bisa membedakan apakah ini nyata atau hanya mimpi saja...
Oneul geudael dashi bol sooman iddamyuhn, geuruhl soo iddamyuhn, doraomyuhn….
Hanbuhnman ne gyuhte jamdeul soo iddamyuhn, geuruhl soo iddamyuhn
Geudaero ggaeji anhko shipuh...
Jami deul soo iddamyuhn….
Maybe....
Cheoeumen mollasseo naega neol ireoke
Tteoollige doel jul saranghage doel jul
Ni mamdo jebal ireon nae maeumgwa gatgireul
Maybe it is true
Eonjena neomu
Gakkai isseoseo mollasseonnabwa
Baby I’m in love with you...
Kau didetak jantungku, disetiap nafasku tiada gantinya...
Kau segalanya...
Yang bermakna...
I just wanna hold you...
I want you here forever right here by my side...
Siapa yang akan menyangka aku tergila-gila... dengarlah sekali lagi I Love You...
Tiada yang lain lagi hatiku tlah terkunci....
Cuma kamu......
To be with you is all that I need..
Cause with you... My life seem brigther and freezer all the things...
I will fly in to you’re arm and be with you ‘till the end of time
Why are you so far away? Now is very hard to me to get my self close to you... >..<
Jika...
Kau masih ragu untuk menerima, biarkan hati kecilmu bicara, karena ku yakin kan datang saatnya... Kau jadi bagian hidupku...
Tak kan pernah berhenti untuk selalu percaya walau harus menunggu 1000 tahun lamanya...
Biarkanlah terjadi apa adanya walau harus menunggu 1000 tahun lamanya...
Selama apapun itu, ku akan setia menunggu...?? >w<
The wind is howling like this swirling storm inside
Couldn't keep it in, heaven knows I tried!
I don't care
What they're going to say
It's time to see what I can do
To test the limits and break through
No right, no wrong, no rules for me I'm free!
Berjuta pedih tlah ku rasakan, dalam pencarianku... Yang tak pernah berakhir. Entah sampai kapan?
Dan ku mengenal dia seorang manusia sempurna dia buka mata ini dari kegelapan
Seperti bintang dia bersinar temani hariku yang kelam
Seperti bintang dia menjelma mengisi senjaku yang sepi
오늘은 잠시만 얘기를 들어줘
그동안 아무도 몰랐던 비밀을
(말할게) 사랑해 사랑해
들리지 않는 목소리 소리쳐봐
입술에 맴돌아 없던 말들
이러면 된다며 눈을 감아도
(자꾸만) 사람이 보여
이런 말을 너에게 하는지 모르니
You don’t wanna be my heart
You don’t wanna be my life
이해가 안가 지금 순간
내가 잘못 말한 아닌지 고민이
주위를 둘러봐 You will always be my love ^+^

 #Rachel

Tidak ada komentar:

Posting Komentar